Vad händer just nu i forumet? Topp 20    Aktiva ämnen  Aktiva ämnen   Visa lista på alla användare Användare   Sök Sök    Hjälp  Hjälp
   Registrering  Registrering    Logga in  Logga in
Spelare sökes
 SBGFs forum: Spelare sökes
Rubrik Ämne: Williams söker fadder el provspelare 28/1 SkickaSkicka
Författare
Meddelande << Föregående ämne | Nästa ämne >>
Micke Nilsson
Vana användare
Vana användare

Registrerade sig: 25 apr 2004
Land: Sverige
Inloggad: Nej
Skickat: 24 jan 2008 kl 23:56 | IP loggad Citera Micke Nilsson

Då det verkar lönlöst att lyckas få tag på en fadder på måndagkvällen så gör jag ett försök att på detta sätt ragga hjälp till vårt division 3-lag Williams redan nu. Vi hade i måndags för första gången inte fått ihop fullt lag och fick lämna en wo, liksom vårt andra Uppsalalag Troja. Tydligen var det flera lag som hade svårt att få ihop fullt lag i måndags och jag vet inte om det bara var våra Uppsalalag som inte fick tag på faddrar/provspelare. Det var dock trist att behöva lämna wo när det är så jämnt i vår tabell och det fanns minst fyra spellediga personer på plats som inte kände sig tillräckligt motiverade för att ställa upp som fadder i trean (en kunde i och för sig ställa upp mot en femhundring i ersättning, vilket vi avböjde).

Nu vill det sig dock inte bättre än att vi redan nu har kommit fram till att vi även kommande måndag endast får ihop två spelare och vi skulle därför vara tacksamma om det finns någon från ett division 1 eller 2-lag som kan tänka sig att faddra eller om någon laglös kan ställa upp som provspelare (eller knytas till laget) nu på måndag. Om så är fallet är ni välkomna att höra av er till mig här i tråden, via forummeddelande eller via mail (ubgf@sbgf.se).

/Micke
Topp Se Micke Nilsson's Profil Sök efter andra inlägg av Micke Nilsson Besök Micke Nilsson's Hemsida

Ingrid
Vana användare
Vana användare

Registrerade sig: 26 apr 2004
Skickat: 25 jan 2008 kl 06:54 | IP loggad Citera Ingrid

Micke,

Ett tips på "provspelare" är sänt till ubgf@sbgf.se Hoppas att det löser sig.

Topp Se Ingrid's Profil Sök efter andra inlägg av Ingrid

Micke Nilsson
Vana användare
Vana användare

Skickat: 25 jan 2008 kl 08:12 | IP loggad Citera Micke Nilsson

Tack Ingrid 
Topp Se Micke Nilsson's Profil Sök efter andra inlägg av Micke Nilsson Besök Micke Nilsson's Hemsida

Stigge
Vana användare
Vana användare

Registrerade sig: 02 aug 2005
Skickat: 25 jan 2008 kl 08:50 | IP loggad Citera Stigge

Hej Micke,

En av mina söner, Alexander, brukar följa med mig på måndagarna. Han har spelat en del BG och är rätt ok. Men han är bara 9 år och är naturligtvis ingen fena på t ex kuben ännu.

Men, om du skulle få svårt att få tag på en spelare så spelar han mycket gärna. Det är ju bättre med en spelare, även om det är en liten grabb, än att lämna WO, och med rätt tärningar så kan han skrälla!

/Stigge

Topp Se Stigge's Profil Sök efter andra inlägg av Stigge

Micke Nilsson
Vana användare
Vana användare

Skickat: 25 jan 2008 kl 12:39 | IP loggad Citera Micke Nilsson

Tack för erbjudandet Stigge. Som sagt är det betydligt bättre att få någon, oavsett spelstyrka, än att lämna wo. Det börjar kännas lite hoppfullare ut inför måndagen nu ...

Konrad
Vana användare
Vana användare

Registrerade sig: 15 okt 2007
Skickat: 25 jan 2008 kl 16:35 | IP loggad Citera Konrad

Hej Micke

Min son Erik 12 år är intresserat att börja seriespel, han är väldig bra för sin ålder, bland annat kom han tvåa föra året och vann i år Swedish Open  "Beginners klassen"

dessutom spöar han farsan i bland. 

Han är intresserat att lira på måndag

Ring mig om det finns intresse

Hälsningar

Konrad Fröschl  070 776 70 70

Topp Se Konrad's Profil Sök efter andra inlägg av Konrad

Om du vill skicka ett svarsinlägg i detta ämne måste du först logga in
Om du inte redan är registrerad måste du först registrera

SkickaSkicka
Utskriftsvänlig version Utskriftsvänlig version

Hoppa till:
Du kan inte skicka nya ämnen i detta forum