Författare |
|
AKQJ10 Vana användare

Registrerade sig: 27 aug 2007
Inloggad: Nej Inlägg: 545
|
Skickat: 12 aug 2009 kl 19:47 | IP loggad
|
|
|
Hej! Smackibonk behöver fler spelare tills seriestarten. Annars måste vi, nog, hissa vit flagg .
Svara gärna här, eller skriv ett privat medelande, till mig.
__________________ Intellektuella löser problem, genier undviker dem. - Albert Einstein
|
Topp |
|
|
Stigge Vana användare

Registrerade sig: 02 aug 2005 Land: Sverige
Inloggad: Nej Inlägg: 734
|
Skickat: 13 aug 2009 kl 11:58 | IP loggad
|
|
|
Kan ni tänka er en lovande 10-åring? Min son Alexander har spelat en hel del de senaste två åren och kan det rätt hyfsat, även om han har en hel del kvar att lära.
Om ni vill kan jag prata med honom.
/S
|
Topp |
|
|
AKQJ10 Vana användare

|
Skickat: 16 aug 2009 kl 12:07 | IP loggad
|
|
|
Hejsan stigge! Det skulle vara väldigt kul om din son skulle villja spela med oss. Grejen är den att vi förra året bara var 4 orginarie spelare. Nu har en av oss slutat, och vi andra har inte lika mycket tid och motivation som krävs för att spela lika mycket som förra året. Med andra ord kan jag inte garantera att smackibonk inte tvingas att lägga ner.
Men prata med honom du och säg att alla i smackibonk har mycket kvar att lära, det är inget att oroa sig för.
__________________ Intellektuella löser problem, genier undviker dem. - Albert Einstein
|
Topp |
|
|
AKQJ10 Vana användare

|
Skickat: 25 aug 2009 kl 20:13 | IP loggad
|
|
|
Har du pratat med din son, stigge? Vi (gammla resterna av laget) träffades för ett tag sedan. Alla sa att de ville lira i stort sätt varje måndag. Problemet är bara att vi enbart var 3 st och att alla reserver har sagt "nä fy fan"          när vi ringt och frågat om de var intreserade av att spela något.
Har vi bara en 4e spelare som kan lira någon gång då och då, (eller ännu bättre varje gång) så kan vi nog klara oss på faddrar, provspelare och wo;s. (Fram tills vi övertalat fler spelare) 
|
Topp |
|
|
Stigge Vana användare

|
Skickat: 26 aug 2009 kl 09:07 | IP loggad
|
|
|
Jag pratade med honom förra veckan, men han var lite tveksam. Visste inte om han skulle hinna med tanke på plugg, fotboll, handboll etc.
Men jag ska ta ett snack med honom igen, besked senast fredag!
/S
Redigerad av Stigge den 26 aug 2009 kl 12:11
|
Topp |
|
|
Stigge Vana användare

|
Skickat: 31 aug 2009 kl 11:55 | IP loggad
|
|
|
Jag har lite svårt att få ett klart besked från Alex!
Han kommer att vara med mig under SO helgen och spela youth klassen. Om ert behov finns kvar då kanske vi kan prata med honom gemensamt så han får se vilka ni är osv?
/S
|
Topp |
|
|
AKQJ10 Vana användare

|
Skickat: 31 aug 2009 kl 22:39 | IP loggad
|
|
|
Det låter som en bra idé. Man kan ju inte spela med vilket smack- pack som helst .
|
Topp |
|
|
supercrasch Vana användare

Registrerade sig: 30 aug 2004 Land: Sverige
Inloggad: Nej Inlägg: 166
|
Skickat: 02 sep 2009 kl 08:49 | IP loggad
|
|
|
AKQJ10 skrev:
Det låter som en bra idé. Man kan ju inte spela med vilket smack- pack som helst . |
|
|
Därför kommer min son oxå med och kollar in er innan han bestämmer sig. Han är eventuellt intresserad av att börja lira.
__________________ Supercrasch
|
Topp |
|
|
Micke Nilsson Vana användare

Registrerade sig: 25 apr 2004 Land: Sverige
Inloggad: Nej Inlägg: 557
|
Skickat: 02 sep 2009 kl 21:25 | IP loggad
|
|
|
Annars kan ni ju visa upp er på Red Room i Uppsala nu på Uppsala när vi arrangerar Uppsala Open. Läs mer på vår hemsida.
/Micke
|
Topp |
|
|
skorzeny Användare

Registrerade sig: 07 sep 2009
Inloggad: Nej Inlägg: 2
|
Skickat: 07 sep 2009 kl 12:12 | IP loggad
|
|
|
Hallå!
Är intresserad av att spela i ett lag om det saknas folk.
ove.karlsson@tyreso.se
Ove
|
Topp |
|
|
AKQJ10 Vana användare

|
Skickat: 10 sep 2009 kl 11:43 | IP loggad
|
|
|
Jag skicka ett mail till dig förut, skorzeny, men jag vetej om det kom fram?
Du får börja i smackibonk direkt om du vill, och du får spela så ofta du vill. Är du osäker så kan vi träffas någon gång, nu snart, så att jag få möjlighet att övertala dig
|
Topp |
|
|
AKQJ10 Vana användare

|
Skickat: 12 sep 2009 kl 15:56 | IP loggad
|
|
|
Det uppstog problem med att samla laget till so. Hela laget lär vara samlat vid seriestaren, om någon av er (mini-crasch, Alex) fortfarnare e intresserad av att lira med oss så finns det chans att få provspela direkt i 1a omgången.
|
Topp |
|
|