Vad händer just nu i forumet? Topp 20    Aktiva ämnen  Aktiva ämnen   Visa lista på alla användare Användare   Sök Sök    Hjälp  Hjälp
   Registrering  Registrering    Logga in  Logga in
Internationellt
 SBGFs forum: Internationellt
Rubrik Ämne: En insats för Japan SkickaSkicka
Författare
Meddelande << Föregående ämne | Nästa ämne >>
Ingrid
Vana användare
Vana användare

Registrerade sig: 26 apr 2004
Land: Sverige
Inloggad: Nej
Skickat: 15 mar 2011 kl 19:06 | IP loggad Citera Ingrid

jag fick idag en inbjudan via facebook. För er som inte är registrerade på facebook vill jag vidarbefodra denna inbjudan. Turneringen är öppen för alla - inte bara för de som fått inbjudan via facebook.

WBA & PLAY65 ONLINE CHARITY TOURNAMENT - Help us to help Japan

Chiva K. Tafazzoli har bjudit in dig · Dela · Offentligt evenemang

Tid
den 29 mars kl. 21:00 - den 30 mars kl. 00:00

Plats
www.play65.com

Skapad av

Noone could have escaped the horrifying news and photos from the earthquake and tsunami that have been shaking Japan. It is too soon to accurately estimate the extent of the damage and casualties, but the thing we know for sure is that among the victims are numerous children who have lost their families, homes and are in danger of radioactive effects.

WBA and Play65 have decided to contribute their share to help the victims of ...the catastrophe.

An online backgammon charity tournament will be held on 29th of March 2011 at 20:00 GMT. The winner will be awarded with a WBA Anniversary Board (limited edition) with the serial number 113 (a date not to forget).

Entry fee is 10€ only with no rake. All entry fees collected will be donated to UNICEF to support Japanese children in distress.

Japan is one of the most active backgammon nations, which encourages young and new players to get acquainted with the game, by introducing backgammon at schools and youth centers.

Two of the Backgammon Giants are from Japan: Masayuki 'Mochy ' Mochizuki, World Champion and Giant no.1, and Michihito 'Michi' Kageyama, Giant no.3. They and many other Japanese belong to the backgammon online community.

As representative of this large and diverse international backgammon community, we feel that expressing sympathy is not enough. We call you, other members of WBA & Play65 family, to join the charity event, support the cause, invite your friends, and help making a difference

Redigerad av Ingrid den 15 mar 2011 kl 19:07
Topp Se Ingrid's Profil Sök efter andra inlägg av Ingrid

Om du vill skicka ett svarsinlägg i detta ämne måste du först logga in
Om du inte redan är registrerad måste du först registrera

SkickaSkicka
Utskriftsvänlig version Utskriftsvänlig version

Hoppa till:
Du kan inte skicka nya ämnen i detta forum
Du kan inte svara på ämnen i detta forum
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum
Du kan inte redigera dina inlägg i detta forum
Du kan inte skapa omröstningar i detta forum